Štíhla administratíva
Štíhlá organizace a administrativa má v porovnání s oblastmi výroby mnohem větší potenciál na zvýšení efektivity. Známkami neefektivity jsou různé chyby, opravy, dvojitá práce, čekací doby, dlouhá projednávání apod. a ty vedou k nespokojnosti interních, ale i externích zákazníků. Příčinami jsou často vícevrstvé a netransparentní rozdělení práce, chybějící orientace na procesy, slabá standardizace, ze které vyplývají problémy od vedení a řízení až k nedostatečně využitým IT systémům. |
Poradenská společnost ROI vytvořila komplexní přístup ke štíhlé organizaci a správě podniku, který spojuje aspekty zákaznicky orientovaného portfolia, efektivní systém managementu a řízení, efektivní procesy, jakož i motivaci zaměstnanců. |
Cíle
■ Standardizace toků
■ Na zákazníky orientované portfolio služeb
■ Efektivní procesy a struktury
■ Správně dimenzované lidské zdroje
■ Přizpůsobení kvalifikace
■ Trvalé zajištění a ukotvení filozofie štíhlé organizace
■ Efektivní systém managementu a řízení
|
Výkony
■ Lean Scanning
■ Implementace programů štíhlé organizace
■ Znovuvytvoření portfolia služeb
■ Reorganizace struktury a toků
■ Optimalizace obchodních procesů
■ Optimalizace využívání systému SAP
■ Change Management
■ Lean Academy
|
Nástroje
■ Sestavení charakteristiky procesů a procesní design
■ Analýza hodnotového žebříčku
■ Analýza poruch a problematických míst
■ Analýza struktury činnosti (TSA)
■ Inventura služeb a výkonů
■ Komunikační a kulturní analýza
■ Analýza požadavků na lidské zdroje (PAR)
■ IT-Check
■ zvolená metoda Six-Sigma
|